Partea a II-a – Alimentati pentru stoparea procesului de imbatranire

Partea a II-a – Alimentati pentru stoparea procesului de imbatranire

6. Cofeina
Daca ideea de a renunta la cafea este prea absurda pentru cuvinte, monitorizati aportul de cafeina, astfel incat sa nu influenteze calea spre un somn bun. Swap: ceai verde pentru a va mentine nivelul necesar de cafeina, apa spumanta in loc de sifon.

7. Alcoolul
Alcoolul provoaca inflamatii si imprastie din corp nutrienti, in special  vitamina A. Pentru a reduce acest risc, reduceti consumul bauturii in timpul saptamanii sau treceti de la vin la apa spumanta pe masura ce progreseaza seara.

8. Torturi de orez
Orice alimente cu un indice glicemic ridicat (cum ar fi prajiturile de orez sau painea alba si biscuitii) va vor spori glucoza, va pot lasa sa va simtiti obositi si va provoca inflamatii. Schimbati aceste alimente pentru ovaz sau grau intreg.

9. Bolul de bomboane la locul de munca
Multi dintre colegii nostri vor sa ne trateze cu o mica bomboana, dar nu este un cadou atat de mare. In schimb, impachetati o mica portie de struguri in cutia de pranz sau faceti-va timp sa decojiti si sa mancati o portocala.

10. Sare
Daca zaharul nu este o provocare pentru voi, s-ar putea sa constatati ca sunteti un fienda pentru popcorn, chipsuri sau biscuiti. Schimbati aceste tratamente crocante pentru nuci prajite, nesarate.

11. indulcitori artificiali
Legatura dintre indulcitorii artificiali si diabetul zaharat este ingrijoratoare. Diabetul este foarte greu pentru toate sistemele voastre fizice, inclusiv pentru piele. Schimbati bauturile dietetice pentru apa spumanta.

Concluzie
Urmariti cu atentie ceea ce consumati, va puteti proteja pielea de semnele de imbatranire prematura. Aceasta ingrijire dietetica va influenta de asemenea modul in care va simtiti si capacitatea dumneavoastra de a ramane puternica pe masura ce imbatraniti.

Comments are closed.