O alimentatie sanatoasa, un corp sanatos- Partea I

O alimentatie sanatoasa, un corp sanatos- Partea I

Stim ca dieta noastra are un impact imens asupra sanatatii noastre generale si capacitatea de a evita durerea cronica si boala. Ce mananci poate influenta, de asemenea, modul in care pielea se imbatraneste prin distrugerea colagenului din tesuturile dumneavoastra. Pentru a ramane puternici si pentru a va aduce cea mai buna fata in fata, luati in considerare swapurile alimentare prezentate mai jos.

1. Zahar prelucrat
Dietele care contin o mare cantitate de zahar prelucrat dauneaza colagenului din piele, schimbandu-l de la o elastica neteda pana la sarata. Schimbati: Reduceti zaharul in bauturi zilnice si alimente pana cand mugurii gustative isi recapata sensibilitatea si se bucura cu usurinta. De asemenea, va puteti bucura de fructe ca un dulce in loc de deserturi dulci.

2. Alimente sparte
Puiul prajit si sunca crocanta pot fi delicioase, dar acestea va vor imbatrani pielea. Schimbati: mariti cantitatea de masa gatita in apa in loc de ulei si bucurati-va de alimente crude pentru a combate efectul alimentelor prajite pe piele.

3. Grasimi saturate
Grasimile saturate dauneaza structurii colagenului si contribuie la aparitia ridurilor. Incepeti sa gatiti cu ulei de masline si nu cu unt. Aburii si cupotr ori de cate ori este posibil.

4. Carne prelucrate
Daca alegeti sa mancati carne, sa stiti ca carnea sarata puternic, cum ar fi sunca si pepperoni, va poate deshidrata si va poate creste riscul de riduri. Schimbati-le pentru pasari de curte pentru a va ajuta sa mentineti productia sanatoasa de colagen.

5. Lactate
Nu toata lumea tolereaza laptele, iar acest lucru poate duce la inflamatie. Pentru calciu, schimbati cu migdale si verdeata din frunze.

Comments are closed.