Iti pui o caldare-n cap si pleci la Paris

Exista dovezi din ce in ce mai clare ca in spatele unor campanii promotionale sta cate o gasca de oameni cu ideile unui rinocer pe gheata. Corporatistii de la KFC isi abtin basinile, astea urca pe sira spinarii, ajung la creier si dau nastere la idei de cacat platite cu bani grei. Au lansat ei o prospatura de campanie in care te trimit cu iubirea vietii tale un weekend la Paris daca faci o poza misto in care, atentie, e musai sa fiti voi doi si o galeata de copanele.

Este exact genul de concurs pe care il castiga nu cei cu poza cea mai tare, ci aia care au ‘spe mii de tovarasei, care la randul lor vor fi extrem de draguti si vor da mass-uri in draci si share-uri pe Feisbuc s-ajunga la toata tara. Foarte de rasu’ lumii mi s-a parut si faptul ca nici macar „desteptii” care au organizat campania n-au fost in stare sa o promoveze cu o poza care sa te inspire, ceva care sa te faca sa spui macar un „Ah, misto!”.

Pai cam ce poza de cuplu „amuzanta/romantica” (asa scrie la regulament) poti sa faci cu o galeata de copane, care sa nu para penibila sau care sa nu transmita acelasi mesaj: „IATA, TOCMAI CE NE-AM INDOPAT”? Da, pentru ca nu despre amuzament sau romantism este vroba aici, ci despre haleala, potol si usturime stiti voi unde.

„Da ma, da’ te trimit la Paris, ce dracu’…”

Unii nici macar n-au inteles cam despre ce e vorba in concurs si au pus poze cu peisaje sau cu ei doi prin Venetia sau la Paris, bineinteles fara galeata, ci doar asa ca sa se laude. Deja au inceput sa apara si mascotele de Hi5, bipedele care abia asteapta sa apara colea un locsor pe net unde sa mai incarce o poza.

Comments are closed.