Dyson lanseaza un uscator de par

Dyson lanseaza un uscator de par

Brandul de aspiratoare care a perfectionat arta aspirarii suprafetelor a perfectionat arta uscarii parului cu Dyson Dryer, uscatorul de par supersonic (pentru care s-au alocat patru ani de cercetare si dezvoltare). Similara grupei de produse existente a lui Dyson, uscatorul are un pret piperat – 399 $ – o investitie serioasa. Dar, daca va uscati parul in fiecare zi si cautati sa faceti o investitie pe termen lung, s-ar putea sa doriti sa stiti care sunt principalele specificatii tehnice ale feonului si de ce se lauda Dyson cu el!

Bineinteles, este foarte elegant, aproape stiintific si extrem de eficient. Similar produselor companiei, feonul vine intr-o forma circulara si foloseste tehnologia brevetata de multiplicare a aerului de la Dyson pentru a elimina aerul de trei ori mai rapid decat un uscator traditional. Motorul digital mic, care este puternic, este atat de mic incat este adapostit in maner (mai degraba decat in partea superioara), deci nu trebuie sa va faceti griji ca parul dumneavoastra va arata ravasit dupa uscare. Acest lucru permite, de asemenea, o distributie mai echilibrata a greutatii, astfel incat sa fie ergonomica si foarte usoara. Nu este nevoie sa stresati parul zi de zi, datorita senzorilor incorporati de caldura ce va permite sa il uscati o data si bine.

Capul uscatorului este monitorizat de 20 de ori in fiecare secunda. Pentru a asigura mentinerea temperaturii ideale si pentru o uscare uniforma la suflare. Uscatorul are trei atasamente magnetice (o duza de lustruire in doua latimi si un difuzor care simuleaza uscarea naturala), toate realizate cu o tehnologie de protectie impotriva caldurii, astfel incat acestea sa nu va arda mana daca trebuie sa le schimbati. In plus, butoanele pentru cele patru setari – trei niveluri de caldura si o setare rece pentru stralucire – sunt situate pe cap, astfel incat sa nu va faceti griji ca le-ati apasat accidental atunci cand tineti manerul (acei 15 ingineri s-au gandit la tot, nu?).

Nu poti sa-ti pui mainile (sau parul) pe el inca. Desi a fost lansat in Tokyo, va fi disponibil in S.U.A. In magazinele online, exista pe dyson.com si sephora.com. Cred ca inca mai asteptam sa apara si pe meleagurile romanesti, dar daca aveti prieteni prin strainatate, puneti-va toata increderea in ei!

Comments are closed.