15 metode prin care sa ne detensionam

15 metode prin care sa ne detensionam

1. Radeti.
Ganditi-va la ceva amuzant pentru a va pune emotiile intr-un mod nou, inlocuind furia cu umor.

2. In liniste.
Opriti-va sa nu spuneti nimic ce veti regreta si va veti aduna intre timp gandurile.

3. Vizualizare.
Trimiteti-va mintea in alta parte, ca un spatiu natural calmant, si ganditi-va mai degraba la imagini si detalii.

4. Pleaca.
Relansand interactiunile din trecut care te-au suparat nu o sa ajuti. Lasati-i sa mearga si sa se concentreze asupra prezentului.

5. Splash.
Ceva la fel de simplu ca aruncarea apei reci pe fata ta poate reseta modul tau de parcurs.

6. Comanda rapida.
Gasiti solutii imediate pentru a va linisti, cum ar fi parasirea unei incaperi, chiar daca acestea nu rezolva problema.

7. Multumire.
Ganditi-va la ceea ce va face fericiti sau linistiti in loc de ceea ce va provoaca suparare.

8. Schimbati.
Inlocuiti gandurile furioase cu cele fericite pentru a va centra din nou.

9. Repereaza.
Aveti un raspuns pregatit pentru situatii in care s-ar putea sa va suparati mai ales.

10. Hobby-uri.
Bucurati-va de hobby-uri pentru o vreme pentru a va aduce nivelul de stres in jos.

11. Mananca.
O gustare buna sau o bautura calda va poate trimite cu usurinta emotiile in alta parte.

12. Conectati.
Convingerea fizica de la un iubit ar putea fi solutia ta.

13. Ai grija.
Daca furia ta are tendinta de a ramane, trebuie sa fii constient de faptul ca o vei aborda mai devreme.

14. Obtineti ajutor.
Vorbeste despre sentimentele tale cu cineva in care ai incredere sa lucrezi in continuare prin ele.

15. Respirati.
Respirati adanc pentru a va relaxa intregul corp, inclusiv mintea.

Furia ar putea sa nu fie usor de imblanzit, dar nu este de neoprit. Cele 15 de pasi de mai sus va vor ajuta sa va imbogatiti sentimentele inainte de a va pierde controlul.

Comments are closed.